naglowek

naglowek

czwartek, 7 maja 2015

Liebster Blog Award



Zostałam nominowana do Liebster Blog Award. Wytypowała mnie Gosia z bloga To Co Kocham, czym, bardzo mile mnie zaskoczyła :-) Jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie, a jeszcze taki dowód uznania to aż się zawstydziłam.



Liebster Blog Award to wyróżnienie od innego autora bloga w dowód uznania dla jego pracy. Jest to też motywacja do dalszego działania. Każdy nominowany odpowiada na 11 pytań zadanych przez nominującego, a następnie sam wyróżnia kolejnych 11 autorów blogów i zadaje im 11 swoich pytań. Informację o nominacji otrzymuje się mailem.

Czas odpowiedzieć na pytania Gosi:

1. Ile lat ma Twój blog?
To niemowlę. Nie ma jeszcze roku :-D

2. Które danie jest najbardziej popularne na Twoim blogu?
Bezglutenowe pączki na sodzie.

3. Jak często wstawiasz posty na blog?
Kilka w miesiącu. Jak nie zapomnę zapisać przepisu :-)

4. Czy czerpiesz inspirację z innych blogów kulinarnych?
Nie za bardzo mam kiedy chodzić po blogach. Znalezienie tych jedenastu to był wyczyn :-) Lubię pogapić się na zdjęcia, podglądać techniki, ale nie inspirować się przepisem, bo lepiej wychodzi mi robienie na własne oko i wyczucie.

5. Wino białe czy czerwone?
Czerwone, mojego Taty :-)

6. Jak często chodzisz do restauracji?
Średnio raz na dwa miesiące i to w biegu i nie to, co chciałabym zjeść. Cały czas mam w planach wybrać się wreszcie szlakiem trójmiejskich restauracji z bezglutenowym i wegańskim menu. Prędzej jednak odwiedzę Kraków :-P

7. Jaki rodzaj kuchni preferujesz najbardziej?
Pyszną i w dobrym towarzystwie.

8. Śniadanie na słodko czy na słono?
Na trawie :-D

9. Ulubiona przyprawa?
Jestem noga z przyprawiania. Jednak wszystko przede mną!

10. Smak dzieciństwa?
Byłam niejadkiem i prędzej wymienię te znienawidzone. Zawsze jednak lubiłam naleśniki z twarogiem złożone w serwetkę i podsmażone. Z dodatkiem kwaśnej śmietany, niebo w gębie. Aż czuję jak chrupią! Nie wiem tylko czy teraz smakowałoby mi to tak samo.

11. Jaki kuchenny zapach lubisz najbardziej?
Zapach pieczonego sernika takiego ze skórką pomarańczową. Ech... sernik...


A teraz ja nominuję!

Taste Me! - Iga, niezrównana mama, u której znajdziecie dużo fajnych przepisów dla swoich pociech :-)
Weganon - nie pytajcie mnie kiedy robi te wszystkie pyszności :-P
Vegejadek - moje niedawne odkrycie i siostrzany równolatek ;-)
Natura na Talerzu - odjazdowo podane witariańskie słodkości! Czekam na więcej!
Aga ma Smaka - również bezglutenowo&wegańsko i dużo pomysłów na obiady.
true taste hunters - bo tacy z nich weganie jak ze mnie, a gotują świetnie :-D
Zdrowo i na temat... - ten blog ma już trochę lat, ale wyróżniam, właśnie w dowód uznania dla pracy! Tu znajdziecie zamienniki serków Danio i różnych takich dla dzieci.
Truskawkowa Fiesta - za pozytywną energię i przepisy fit.
Zdrowa Vege Kuchnia - fajne przepisy bez pieczenia i ciekawostki zdrowotne. Oby tak dalej!
Trochę Inna Cukiernia - to nie jest młody blog, ale chylę czoła za twórczość i wytrwałość!
Kryzysowa Książka Kucharska - jak spotkacie przeciąg w lodówce to bierzcie przykład z tego Pana. Dla mnie Mistrzunio :-)


I moje pytania do Was:
  1. Jak długo trwa Twoja przygoda z kuchnią i co ją zapoczątkowało? 
  2. Twoje popisowe danie cieszące się popularnością to? 
  3. Największa porażka kulinarna jakiej dokonałeś? 
  4. Twój największy sukces kulinarny według Ciebie? 
  5. Twoje ulubione urządzenie kuchenne to? 
  6. Gordon Ramsay czy Jamie Oliver? 
  7. Miasto czy wieś? 
  8. Co chciałbyś dostać do jedzenia będąc u kogoś gościem? 
  9. Twój ulubiony napój to? 
  10. Plany na wakacje? 
  11. Największe marzenie? 

Z góry dziękuję za odpowiedzi i zapraszam do zabawy!




4 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za nominację i ciepłe słowa. Strasznie mi miło! <3 Jutro postaram się odpowiedzieć na pytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń